Subject: FW: Eesti Ehitusettevõtjate Liidu ja Eesti Kinnisvarafirmade Liidu ühispöördumine
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 19 Aug 2024 15:42:36 +0300

From: Signe Rätsep <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 19, 2024 2:28 PM
To: Andres Suik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Ehitusettevõtjate Liidu ja Eesti Kinnisvarafirmade Liidu
ühispöördumine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie 17.06.2024

Nr 10-4/4543-2

Tere!

Täname võimaluse eest avaldada arvamust Eesti Ehitusettevõtjate Liidu ja
Eesti Kinnisvarafirmade Liidu ühispöördumise korteriomandiseaduses
sätestatud parkimiskohtade õiguslikku staatust määratlevate põhimõtete
ümbervaatamise kohta. Riigikohus praegu arvamust ei avalda.

Lugupidamisega

Signe Rätsep

peaspetsialist

õigusteabe- ja koolitusosakond

Riigikohus